Banner created with MyBannerMaker.com

Ahad, 15 April 2012

xder aktiviti....



Location : Umah
Mood  : ding dong...

Cerita Permata Kesayangan Aku Dan PaPa khayla....

 waktu hujan-hujan nie terasa nak menaip pulak, so ape lagi aku pon terus mendapatkan
laptop untuk cerita kat pembaca2 blog yang sentiasa menghargai coretan2 aku yang ntah
pape ni. Lagi pun si kecik Khayla sedang enak dibuai mimpi...syok oow tidoq waktu hujan-hujan 
cam nie..selamat dibuai mimpi indah my son..
Sebelum saya cerita sal si kecik nie saya letakkan dulu pixa wak2 si kecik lahir..

Khayla Nur Qasrina 1 day

Hospital Bersalin Kuala Lumpur...
fresh dari perut..hehehe



Nak tengok tak cana die tido...taraaaaaaa..............
nyenyaknye anak mama tido...

nie laa anak saya Khayla Nur Qasrina.."cantek cahaya istana"
23/4/12 ni genap la 3 bulan. Seronok tau bila da ada baby sendiri  penat macam mana pon..
ati tetap senang bila tengok si manja ni. Sekarang simanja sangat pandai isap jari bila da penat tido
bangun panggil ma dye nak ajak main... Kalau tak layan nanges sampai tak kuar suara..
kekadang kalau di layan sangat mama dye x sempat nak mandi...heheheh

tenet buat lagi...slow sangt...
ok la setakat ari nie...nanty saya sambung lagi...





Mereka..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...