Jumaat, 10 Disember 2010

Kerinduanku.....semakin menyerlah.......

Location: umah aku..
Status : mood yang down....


Hari berganti hari...masa berjalan dengan pantas..majlis aku yang akan tiba..
tak lama lagi.."My wedding". Kesedihan menyelubungi sejenak, aku x pernah terduga
aku akn ada dalam situasi ini..aku juga sedar, inilah ujian darinya..
Tapi inilah yang bernama "SEBUAH KEHIDUPAN".....
Ya allah, engkau tempat kan lah mereka dikalangan orng2 yang beriman...
Ya allah, ampunilah segala dosa2 mereka ...
Ya Allah sesungguhnya engkau lah segala2nya bagi...
Sesungghnya ibu dan ayahku telah mendidik dan menjaga ku masa kecilku...
itulah kenangan ku b'sama mereka insan yang x pnah lekang diingatan ku....
walaupun mereka telah kembali kepada mu....

Sedihnya aku tanpa mak dan ayah..
MAJLIS PERSANDINGAN Tanpa mereka disisi,
ikatan suci yg akan belangsung, tanpa orang tersayang........
inilah ujian yang aku terpaksa lalui...tapi mak ayah ketahuilah seandainya
mak dan ayah ada "cheq la orang yang paling best kat dunia ni....."
 Tapi mak ayah, dimana engkau berada engkaulah permata hatiku.....
Tuhan terima kaseh atas ujian mu....
ujian 2 mu membuatkan aku menjadi seorang anak yang matang, dan engkau lah
memberiku petunjuk utk membina ikatan suci ini...
THANK YOU ALLAH


My Beday Prezent from my beloved future husband

location: Pavilion
Beday prezent : shirt...



Smlm adalah hari yang gumbira wat aku....
firstime sambut bersama owang tersayang, alhamdulillah aku "still alive"
da 24 years da umo...x sangka cpt sunggh aku tua...ngehehhe
Aktiviti aku dan dye bermula di pavillion...jalan2, amik pic, hurm pas2 ajak dye
gi fereinheit, sebab x pnh aku masuk.....hehehe
tanpa disangka terjumpa baju kesukaan aku..so dia dengn besar ati memblinye...

cantek.....die yg pilih this colour...
thanks abg......

hurm nie pon aku ske...nice blouse.....
happy auw bilew dye bagi ...tima kseh kena x berkira dengn syg.....
muaahhhhh....

nieyh pon aku ske..
just nice kna la kalo pki ngn blouse an...
hurm da cukup buat aku...lepas 2 akudan dye gi pavillion balik...
sbb nk tengk cite " HANTU MAK LIMAH BALIK RUMAH" agak kelakar
layan gak la..layan punye layan da bis cite....
perut aku pown berkeriuk2 nyanyikan lagu ..tandanya nak diisi la tu....dengn tanpa 
membuang mase aku  n si dye pown menuju kew....
"HR STEAK HOUSE"
Tmpat favorite dye...coz dye ske ciken cop...sedap,...x de tandingan...
harga pown expensive...apa org kate.."Berbalo baloi.."






hurm sekian cite aku wat sume....
:)

Mereka..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...