Khamis, 4 Oktober 2012

Dinner Time..

Location : the garden hotel
Mood : gurrrr.....

First Time Dinner...

Wa meletop mak ngah aku nak habaq kat hang....semua voke voke kalah pretty zenta, shah rukh khan kau...bergaya sakan depa, pakat belawan malam tu sapa yang dapat dreess terbaek....kami nak bagi taw hampa kami siap maeup2 bagaiii, rasa da macam tepung gomak daaa....nak tengk...
jeng jeng jeng....

ha tu diaaa.....ok ka...kami saja wat gempaq kat hampa jaaa...
x pandai make up..tataw saja la...bubuh cam tue ja bukan macam mak andam tue tempek sana temoek sini...hehehebiru hampaaa..
cantek plak rasaaa,,,(msk bakui angkat diri..)

nie plak the gengggg...
depa semua dahsyat...mak andam make up kan..kami make sendri ja save bajet..bedak alas pon pinjam jaaax mampu..hahaha


haaa...amacam pilih jagn x pilih tapi suma da berpunyaaa...
posing abis meletop mak jah..cahaya menerang silau mataaa.....


haduih...comel semuaa...
biru seorang tue ja laen dari yg laen kot...
posing la hampa sampai malam...naik letih aih senyum...
bila la dapat masuk dewan nie....


model ke?...mulut muncung...bibiaq merah delima..
baju biru times square...
seluaq hitam palazo...
belt pinjam diana punya...
tudung cap pasar malam...
rantai made in china...
merdeka la demo....hehehehehehe



pakaai topeng nampak cam ala2 cerita omputeh....




kecik kurus semua ada...



glamor la depa semuaa...
da lepas gian posing, kami semua di jmpt mask dewan...da nak mula da malam gala dinner nie..huh berdebar kami rasa..bukan apa x sabar nak tungu nama angpaw kot kot la dapt 600 ka...kayo den kayo...
makanan pon dah sampai pelayan susun 2 atas meja tekak kami da mula rasa x sabar minta makanan mask kat dalam mulut da nieyh..hehehe
pengacara majlis pon memulakan acara gilang gemilang ..
MR KEN MANAGER KAMI DIJEMPUT..
ati kami da mula laju macam formula f1..dup dup dup dap...
angpaw yg bertanda x naek ke pentas ...hancur punah ranah harapan nk dpt 600....terlepas suda...xdak rezki la mak ngah oooi..
xpa lah mkn dulu...ngap mask lam mulut dengn ati yg dah kemek bagai dilanggar terela tadi...pujuk ati sndri xpa la tungu cabutan betuah kot ada rezki anak kami si kecik KAYLA NUR QASRINA..
tunggu mama ye cian ye kena dok ngn papa ye..sowy la mama x dapat bawa adeq skali...
kalo dapat mesti adeq da menang drees paling voke...hehehehe
lepas satu persembahan ada lagi ada lagi sampai masa yg aku tunggu rasa nak beruban tu LUCKY DRAW...YEAH.....
harap harap ada luck...nama pon lucky draw kan...
panggil nama gigil gak la lutut dok dengaq satu satu nama kat meja nie terpanggil...
tup tup semua hampir semua kat meja kami tuh memang tuah badan la malam tuh  semua adiah besaq...
tapi kami yg xdak tuah....balik dengan muka sedeh yg tak terkata...

betoi kata owang..
TUAH AYAM ADA DI KAKI 
TUAH MANUSIA SAPA YANG TAHU...

wasalam jumpa lagi...

Sabtu, 21 April 2012

Bila Sikecik tido lenaa...

Location : home sweet home..
mood     :..ngehehehe

Assalamualaikum...

Malam minggu yang terasa bosan...asik dok rumah je..bile la nak dapat bejalan nie..
terasa cam nak jalan-jalan sangat. Lepas aku kawen belum ada masa nak bejalan2 makan angin
sekarang da ada anak terasa nak bejalan bawa dye..
KNQ pon bosan je asik dok rumah je..cian anak mama. Insyaalah KNQ kalu rezki kiter murah mama
n papa bawa KNQ gi jejalan ye..
Biasela ekonomi x stabil sangt, tak bole nak sama kan diri kite dengan yang lain..
Tapi rase terkilan la jugak kan bile tengk owng lain gi makan angin jauh2 naik fligth sedang kan kiter
nek kete pon belom tentu dapat...
sedeh nye ati....
Tuhan Ku murahkan la rezki kami sekeluarga agar kami dapat merasai keseronokan di dunia mu yang 
sangat indah ini...
Ya Tuhan Kepada Engkaula aku mohon kasih kepada Engkau juga la aku mohon pertolongan
sesungguhnya aku insan kerdil di muka bumi mu ini....

Mereka..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...